Αντιστρεπτική ράβδος FAG
Σταθερότητα σε κάθε στροφή!
Περιγραφή προϊόντος:
Μια αντιστρεπτική ράβδος αποτελείται συνήθως από μια ράβδο στρέψης με λυγισμένα τα άκρα της. Συνδέει τις αναρτήσεις δύο τροχών σε έναν άξονα. Οι σύνδεσμοι της αντιστρεπτικής ράβδου, τοποθετούνται ανάμεσα στην ανάρτηση τροχού και την αντιστρεπτική ράβδο ως συνδετικά στοιχεία. Η αντιστρεπτική ράβδος συνδέεται επίσης με το πλαίσιο μέσω δύο λαστιχένιων εδράνων.
Οι αντιστρεπτικές ράβδοι μειώνουν τις κινήσεις κύλισης του οχήματος που προκαλούνται από φυγόκεντρες δυνάμεις κατά την οδήγηση σε στροφές και σε κύκλους φόρτισης.
Κατά την οδήγηση σε στροφές, ο τροχός στο εξωτερικό της στροφής υπόκειται σε μεγαλύτερο φορτίο. Η αντιστρεπτική ράβδος συνδέει την ανάρτηση τροχού στο εξωτερικό της στροφής με την ανάρτηση τροχού στο εσωτερικό της στροφής. Με αυτόν τον τρόπο, ένα μέρος των επακόλουθων δυνάμεων που δρουν στην εξωτερική ανάρτηση ενός τροχού μεταφέρονται στην εσωτερική ανάρτηση του άλλου τροχού. Το ελατήριο ανάρτησης για τον τροχό στο εσωτερικό της στροφής αντισταθμίζει αυτές τις δυνάμεις, υποστηρίζοντας έτσι το ελατήριο στο εξωτερικό της στροφής. Αυτή η ενέργεια οδηγεί στην αντιστάθμιση της κίνησης κύλισης.
Μια αντιστρεπτική ράβδος αποτελείται συνήθως από μια ράβδο στρέψης με λυγισμένα τα άκρα της. Συνδέει τις αναρτήσεις δύο τροχών σε έναν άξονα. Οι σύνδεσμοι της αντιστρεπτικής ράβδου, τοποθετούνται ανάμεσα στην ανάρτηση τροχού και την αντιστρεπτική ράβδο ως συνδετικά στοιχεία. Η αντιστρεπτική ράβδος συνδέεται επίσης με το πλαίσιο μέσω δύο λαστιχένιων εδράνων.
Οι αντιστρεπτικές ράβδοι μειώνουν τις κινήσεις κύλισης του οχήματος που προκαλούνται από φυγόκεντρες δυνάμεις κατά την οδήγηση σε στροφές και σε κύκλους φόρτισης.
Κατά την οδήγηση σε στροφές, ο τροχός στο εξωτερικό της στροφής υπόκειται σε μεγαλύτερο φορτίο. Η αντιστρεπτική ράβδος συνδέει την ανάρτηση τροχού στο εξωτερικό της στροφής με την ανάρτηση τροχού στο εσωτερικό της στροφής. Με αυτόν τον τρόπο, ένα μέρος των επακόλουθων δυνάμεων που δρουν στην εξωτερική ανάρτηση ενός τροχού μεταφέρονται στην εσωτερική ανάρτηση του άλλου τροχού. Το ελατήριο ανάρτησης για τον τροχό στο εσωτερικό της στροφής αντισταθμίζει αυτές τις δυνάμεις, υποστηρίζοντας έτσι το ελατήριο στο εξωτερικό της στροφής. Αυτή η ενέργεια οδηγεί στην αντιστάθμιση της κίνησης κύλισης.
Οφέλη:
- Αυξημένη ασφάλεια και δυναμική οδήγηση
- Αυξημένη άνεση
- Μειωμένες κινήσεις κύλισης οχήματος