Σύνδεσμοι αντιστρεπτικής ράβδου FAG
Διασφαλίζουν ανθεκτικότητα και στις δύο πλευρές
Περιγραφή προϊόντος:
Κάθε στροφή αποτελεί πρόκληση για το πλαίσιο, και κυρίως για τους συνδέσμους αντιστρεπτικής ράβδου και τις αντιστρεπτικές ράβδους. Οι σύνδεσμοι αντιστρεπτικής ράβδου, συνδέουν την αριστερή και δεξιά πλευρά του πλαισίου μέσω των αντιστρεπτικών ραβδών και διασφαλίζουν την ελάχιστη δυνατή κλίση του αμαξώματος και κινητικότητα της καμπίνας επιβατών σε μια στροφή.
Η φθορά των συνδέσμων αντιστρεπτικής ράβδου, γίνεται συνήθως αντιληπτή από βουητά, τα οποία ακούγονται κατά την οδήγηση πάνω από σαμαράκια και μπορούν να γίνουν αισθητά ακόμη και στο τιμόνι. Σε περίπτωση που απαιτείται επισκευή, οι κορυφαίοι σύνδεσμοι αντιστρεπτικής ράβδου της FAG με τη μέγιστη ακρίβεια τοποθέτησης, είναι η ιδανική λύση.
Πρόσθετες πληροφορίες – η χρήση αντιστρεπτικών ραβδών σε ανεξάρτητα συστήματα ανάρτησης, μπορούν να ελαχιστοποιήσουν την κλίση του αμαξώματος, όταν τοποθετούνται απευθείας στα ψαλίδια ή χρησιμοποιώντας συνδέσμους αντιστρεπτικής ράβδου. Μία εξαίρεση αποτελεί, για παράδειγμα, η ημιάκαμπτη πίσω ανάρτηση που χρησιμοποιείται συνήθως σε οχήματα με σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς. Σε αυτήν την περίπτωση, η λειτουργία της αντιστρεπτικής ράβδου ενσωματώνεται απευθείας στον ημιάκαμπτο άξονα.
Κάθε στροφή αποτελεί πρόκληση για το πλαίσιο, και κυρίως για τους συνδέσμους αντιστρεπτικής ράβδου και τις αντιστρεπτικές ράβδους. Οι σύνδεσμοι αντιστρεπτικής ράβδου, συνδέουν την αριστερή και δεξιά πλευρά του πλαισίου μέσω των αντιστρεπτικών ραβδών και διασφαλίζουν την ελάχιστη δυνατή κλίση του αμαξώματος και κινητικότητα της καμπίνας επιβατών σε μια στροφή.
Η φθορά των συνδέσμων αντιστρεπτικής ράβδου, γίνεται συνήθως αντιληπτή από βουητά, τα οποία ακούγονται κατά την οδήγηση πάνω από σαμαράκια και μπορούν να γίνουν αισθητά ακόμη και στο τιμόνι. Σε περίπτωση που απαιτείται επισκευή, οι κορυφαίοι σύνδεσμοι αντιστρεπτικής ράβδου της FAG με τη μέγιστη ακρίβεια τοποθέτησης, είναι η ιδανική λύση.
Πρόσθετες πληροφορίες – η χρήση αντιστρεπτικών ραβδών σε ανεξάρτητα συστήματα ανάρτησης, μπορούν να ελαχιστοποιήσουν την κλίση του αμαξώματος, όταν τοποθετούνται απευθείας στα ψαλίδια ή χρησιμοποιώντας συνδέσμους αντιστρεπτικής ράβδου. Μία εξαίρεση αποτελεί, για παράδειγμα, η ημιάκαμπτη πίσω ανάρτηση που χρησιμοποιείται συνήθως σε οχήματα με σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς. Σε αυτήν την περίπτωση, η λειτουργία της αντιστρεπτικής ράβδου ενσωματώνεται απευθείας στον ημιάκαμπτο άξονα.
Οφέλη:
- Επένδυση από ψήγματα ψευδαργύρου για βελτιωμένη αντιδιαβρωτική προστασία (Geomet)
- Μπαλάκι: Σύστημα στεγανοποίησης με τρία μικρά στεγανοποιητικά χείλη
- Υλικό δακτυλίου από TPU (θερμοπλαστική πολυουρεθάνη)
- Μείωση φθοράς μέσω σκληρυμένων πείρων με σφαιρική κεφαλή (νιτροενανθράκωση)
- Περιλαμβάνονται όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ και πληρούν τις προδιαγραφές OE