Διπλός συμπλέκτης LuK
Τα κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη προφέρουν βελτιωμένη δυναμική οδήγησης και αποδοτικότητα
Περιγραφή προϊόντος:
Εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των οχημάτων παίζει η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Τα κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη συμβάλλουν σημαντικά σε αυτό.
Ιδιαίτερο ρόλο παίζει και ο συμπλέκτης. Η βάση διαμορφώνεται από ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Κινείται από δύο συμπλέκτες που είναι τοποθετημένοι σε δύο ενσωματωμένους ο ένας στον άλλον, πρωτεύοντες άξονες κιβωτίου ταχυτήτων. Οι ζυγές ταχύτητες ενεργοποιούνται από τον ένα συμπλέκτη και οι μονές ταχύτητες από τον άλλον. Ο έλεγχος και η ενεργοποίηση του συμπλέκτη πραγματοποιούνται αυτόματα ή μέσω μιας δεύτερης διαδρομής αλλαγής – σε κάθε περίπτωση, χωρίς πεντάλ συμπλέκτη.
Ενώ το όχημα κινείται με μια επιλεγμένη ταχύτητα, προεπιλέγεται η επόμενη ταχύτητα αλλά είναι αδρανής. Όταν επιτευχθεί το ιδανικό σημείο αλλαγής, ανοίγει ο αντίστοιχος συμπλέκτης και η επόμενη ταχύτητα ενεργοποιείται σε κλάσματα δευτερολέπτων. Το αποτέλεσμα είναι οδήγηση χωρίς σχεδόν καμία διακοπή ισχύος.
Εντυπωσιάζουν επίσης οι οδηγικές επιδόσεις, η επιτάχυνση και η κατανάλωση που επιτυγχάνονται μέσω του διπλού συμπλέκτη. Συγκριτικά με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη μπορεί να παρέχει έως και 6 τοις εκατό λιγότερη κατανάλωση καυσίμου. Συγκριτικά με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (με μετατροπέα ροπής), μπορεί να επιτευχθεί εξοικονόμηση καυσίμου από 15 έως 20%.
Οι διπλοί υγροί (σε λουτρό λαδιού) ή ξηροί συμπλέκτες χρησιμοποιούνται ανάλογα με τις προδιαγραφές.
Εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των οχημάτων παίζει η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Τα κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη συμβάλλουν σημαντικά σε αυτό.
Ιδιαίτερο ρόλο παίζει και ο συμπλέκτης. Η βάση διαμορφώνεται από ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Κινείται από δύο συμπλέκτες που είναι τοποθετημένοι σε δύο ενσωματωμένους ο ένας στον άλλον, πρωτεύοντες άξονες κιβωτίου ταχυτήτων. Οι ζυγές ταχύτητες ενεργοποιούνται από τον ένα συμπλέκτη και οι μονές ταχύτητες από τον άλλον. Ο έλεγχος και η ενεργοποίηση του συμπλέκτη πραγματοποιούνται αυτόματα ή μέσω μιας δεύτερης διαδρομής αλλαγής – σε κάθε περίπτωση, χωρίς πεντάλ συμπλέκτη.
Ενώ το όχημα κινείται με μια επιλεγμένη ταχύτητα, προεπιλέγεται η επόμενη ταχύτητα αλλά είναι αδρανής. Όταν επιτευχθεί το ιδανικό σημείο αλλαγής, ανοίγει ο αντίστοιχος συμπλέκτης και η επόμενη ταχύτητα ενεργοποιείται σε κλάσματα δευτερολέπτων. Το αποτέλεσμα είναι οδήγηση χωρίς σχεδόν καμία διακοπή ισχύος.
Εντυπωσιάζουν επίσης οι οδηγικές επιδόσεις, η επιτάχυνση και η κατανάλωση που επιτυγχάνονται μέσω του διπλού συμπλέκτη. Συγκριτικά με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη μπορεί να παρέχει έως και 6 τοις εκατό λιγότερη κατανάλωση καυσίμου. Συγκριτικά με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (με μετατροπέα ροπής), μπορεί να επιτευχθεί εξοικονόμηση καυσίμου από 15 έως 20%.
Οι διπλοί υγροί (σε λουτρό λαδιού) ή ξηροί συμπλέκτες χρησιμοποιούνται ανάλογα με τις προδιαγραφές.
Οφέλη:
- Αποτρέπει τον θόρυβο και τους κραδασμούς από το σύστημα μετάδοσης της κίνησης
- Μεγάλη διάρκεια ζωής
- Μειώνει τις εκπομπές CO2
- Πολύ δημοφιλές στους κατασκευαστές των οχημάτων. Ένα στα δύο καινούρια φορτηγά και ελαφρά φορτηγά εξοπλίζονται με ΒΔΜ από την LuK.
- Η LuK προμηθεύει σχεδόν ολόκληρο το aftermarket με βολάν διπλής μάζας σε ποιότητα OE