Πλάκα πίεσης συμπλέκτη (πλατώ) LuK
Αντοχή και ακρίβεια ακόμη και στους μικρότερους χώρους
Περιγραφή προϊόντος:
Η πλάκα πίεσης συμπλέκτη (πλατώ), μαζί με το βολάν και τον δίσκο του συμπλέκτη, διαμορφώνουν ένα σύστημα τριβής και τοποθετούνται στο βολάν μέσω των βιδών του πλατώ. Χρησιμοποιεί ένα σύστημα αποσύμπλεξης για να διακόπτει και να επανασυνδέει τη ροή ισχύος από τον κινητήρα προς το κιβώτιο ταχυτήτων. Η πλάκα πίεσης συμπλέκτη (πλατώ), αποτελείται από τα εξής εξαρτήματα: το περίβλημα του συμπλέκτη, την πλάκα πίεσης, το χτένι και το φυλλοειδές ελατήριο.
Κατά τη σύμπλεξη, η δύναμη του χτενιού ασκείται στην πλάκα πίεσης, η οποία ωθεί την επιφάνεια τριβής της αντίθετα από τον δίσκο του συμπλέκτη, του οποίου η επιφάνεια τριβής έρχεται σε επαφή με το βολάν. Κατά την αποσύμπλεξη, το χτένι παραμορφώνεται κατά τέτοιο τρόπο, ώστε το φυλλοειδές ελατήριο να μπορεί να ανασηκώσει την πλάκα πίεσης από τον δίσκο του συμπλέκτη.
Η πλάκα πίεσης συμπλέκτη (πλατώ), μαζί με το βολάν και τον δίσκο του συμπλέκτη, διαμορφώνουν ένα σύστημα τριβής και τοποθετούνται στο βολάν μέσω των βιδών του πλατώ. Χρησιμοποιεί ένα σύστημα αποσύμπλεξης για να διακόπτει και να επανασυνδέει τη ροή ισχύος από τον κινητήρα προς το κιβώτιο ταχυτήτων. Η πλάκα πίεσης συμπλέκτη (πλατώ), αποτελείται από τα εξής εξαρτήματα: το περίβλημα του συμπλέκτη, την πλάκα πίεσης, το χτένι και το φυλλοειδές ελατήριο.
Κατά τη σύμπλεξη, η δύναμη του χτενιού ασκείται στην πλάκα πίεσης, η οποία ωθεί την επιφάνεια τριβής της αντίθετα από τον δίσκο του συμπλέκτη, του οποίου η επιφάνεια τριβής έρχεται σε επαφή με το βολάν. Κατά την αποσύμπλεξη, το χτένι παραμορφώνεται κατά τέτοιο τρόπο, ώστε το φυλλοειδές ελατήριο να μπορεί να ανασηκώσει την πλάκα πίεσης από τον δίσκο του συμπλέκτη.
Οφέλη:
- Βελτιστοποιημένο βάρος
- Μεγάλη διάρκεια ζωής
- Απολύτως δοκιμασμένη ποιότητα
- Λιγότερο συνολικό βάρος
- Χαμηλά φορτία αποσύμπλεξης
- Κατάλληλα για υψηλές στροφές κινητήρα