Η αποσβεση κραδασμων σημερα και στο μελλον

1634x919pcx_INA_CVD_OAP_Picture.jpg
ΙΝΑ: Τροχαλία αποσύμπλεξης στροφάλου

ΙΝΑ: Τροχαλία αποσύμπλεξης στροφάλου

ΙΝΑ: Τροχαλία απόσβεσης κραδασμών στροφάλου​​​​​

ΙΝΑ: Τροχαλία απόσβεσης κραδασμών στροφάλου​​​​​

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, δεν σταματά ούτε στην αγορά των ανταλλακτικών. Η Schaeffler Automotive Aftermarket, προετοιμάζεται για τις απαιτήσεις του αύριο.

Ολόκληρο το σύστημα μετάδοσης κίνησης υφίσταται αλλαγές. Ο κλασικός συνδυασμός του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του κιβωτίου, ολοένα και εμπλουτίζεται με υβριδικά και ηλεκτρικά εξαρτήματα. Ταυτόχρονα, όλο και μικρότεροι κινητήρες με πιο συμπαγή σχεδιασμό καλούνται να φέρουν εις πέρας έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό απαιτήσεων. Σαν αποτέλεσμα, το σύστημα μετάδοσης του εξωτερικού ιμάντα, υφίσταται και αυτό σημαντικά υψηλότερα φορτία, το οποίο εντείνει τη φθορά του. Απαιτούνται πρωτοποριακές λύσεις επισκευής, οι οποίες πρέπει να εξοικονομούν πόρους και να επιτυγχάνουν μείωση των κραδασμών του στροφάλου και του εξωτερικού συστήματος μετάδοσης. Οι τροχαλίες απόσβεσης κραδασμών του στροφάλου (CVD) της ΙΝΑ και οι τροχαλίες αποσύμπλεξης στροφάλου της ΙΝΑ, εξασφαλίζουν ομαλή λειτουργία στο σύστημα του εξωτερικού ιμάντα, των ήπιων υβριδικών και στους κλασικούς θερμικούς κινητήρες, σε περίπτωση επισκευής.

Σε σύγκριση με τα συμβατικά συστήματα εξωτερικού ιμάντα, τα συστήματα των ήπιων υβριδικών, εκτίθενται σε σημαντικά υψηλότερα φορτία. Αυτό συμβαίνει επειδή στα 48-βολτα υβριδικά, ο κλασικός εναλλακτήρα έχει αντικατασταθεί από έναν εναλλακτήρα-μίζα με ιμάντα (BAS). To BAS υποβοηθά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, κατά την εκκίνηση («ώθηση») και την επιτάχυνση, και επιτρέπει στο όχημα να «πλέει» όταν ο θερμικός κινητήρας είναι εντελώς σβηστός, επιτυγχάνοντας έτσι έως και 7% εξοικονόμηση στις εκπομπές CO2 κατά την κίνηση στο δρόμο.

Καθώς στα υβριδικά οχήματα με γεννήτρια-μίζα με ιμάντα, δεν είναι εφικτή η εγκατάσταση της τροχαλίας δυναμό με καστάνια, το CVD παρέχει αποτελεσματική απόσβεση των κραδασμών στο σύστημα του εξωτερικού ιμάντα. Η τροχαλία αποσύμπλεξης του στροφάλου, είναι η περαιτέρω εξέλιξη του CVD και περιέχει δύο μάζες βολάν, οι οποίες διαχωρίζονται μεταξύ τους και με τις οποίες το σύστημα του εξωτερικού ιμάντα, μπορεί να αποσυμπλεχθεί αποτελεσματικά από τις περιστροφικές ανομοιομορφίες  του στροφάλου. Αυτό μειώνει σημαντικά τους κραδασμούς, βελτιώνει το θόρυβο κατά τη λειτουργία του κινητήρα και περιορίζει σχεδόν εντελώς, τη μετάδοση των κραδασμών του κινητήρα.

Τα μεμονωμένα συνεργεία μπορούν να αποκτήσουν το CVD της INA και την τροχαλία αποσύμπλεξης του στροφάλου ως ξεχωριστές λύσεις επισκευής, μαζί με τα αντίστοιχα εξαρτήματα τους ή ως μέρος του ολοκληρωμένου INA FEAD KIT.