Η Schaeffler ενισχύει την παρουσία της στα συστήματα διεύθυνσης των οπίσθιων τροχών

Το σύστημα διεύθυνσης των οπίσθιων τροχών της Schaeffler, διαθέτει υψηλή απόδοση και χαμηλό βάρος.

Το σύστημα διεύθυνσης των οπίσθιων τροχών της Schaeffler, διαθέτει υψηλή απόδοση και χαμηλό βάρος.

Η Schaeffler, ένας διεθνής προμηθευτής στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και της βιομηχανίας, ξεκινάει μια αναπτυξιακή συνεργασία με την Robert Bosch Automotive Steering GmbH, προκειμένου να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της, αναφορικά με το έξυπνο σύστημα διεύθυνσης των οπίσθιων τροχών (iRWS). Στόχος της συνεργασίας, είναι η ανάπτυξη της αγοράς με την προσφορά ενσωματωμένων λύσεων, για τα συστήματα διεύθυνσης των πίσω τροχών. Στα πλαίσια της συνεργασίας, η Schaeffler παρέχει μηχανοτρονικά συστήματα iRWS, και η Bosch Automotive Steering συνεισφέρει με λογισμικά και ηλεκτρονικά συστήματα, με τη μορφή μονάδων ελέγχου του συστήματος διεύθυνσης. «Συνδυάζοντας τα δυνατά σημεία και των δύο εταιρειών, είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε ενσωματωμένα συστήματα, τα οποία παρέχουν ανώτερη, προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας», σχολίασε ο Matthias Zink, CEO Automotive OEM στην Schaeffler. «Η έξυπνη τεχνολογία συστήματος διεύθυνσης των πίσω τροχών, αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την εξέλιξή μας, σε έναν επιλεγμένο τεχνολογικό συνεργάτη, όσον αφορά τα συστήματα πλαισίου».
 
Τεχνολογία συστήματος διεύθυνσης των πίσω τροχών: μια μηχανοτρονική εξέλιξη
Η Schaeffler κυκλοφόρησε επιτυχώς στην αγορά το μηχανοτρονικό, έξυπνο σύστημα ενεργής αντιστρεπτικής (ζανφόρ) (iARC) το 2015. «Οι γνώσεις μας από αυτήν τη διαδικασία, διοχετεύτηκαν απευθείας στην ανάπτυξη του μηχανοτρονικού συστήματος διεύθυνσης των πίσω τροχών», ανέφερε ο Dr. Keiwan Kashi, πρόεδρος της επιχειρηματικής μονάδας μηχανοτρονικών συστημάτων στην Schaeffler. «Συνδυάζοντας την εξειδίκευσή μας στα μηχανοτρονικά συστήματα, με τις βασικές ικανότητές μας στη βιομηχανοποίηση των μηχανικών και μηχανοτρονικών εξαρτημάτων, δημιουργήσαμε ένα υψηλά αποδοτικό προϊόν, που μπορεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των πελατών». Το μηχανοτρονικό σύστημα iRWS, βελτιώνει την οδηγική άνεση και ασφάλεια, γεγονός το οποίο παρέχει ορισμένα βασικά οφέλη στον σύγχρονο, ταχέως αστικοποιημένο κόσμο. Στρέφοντας τους πίσω τροχούς στην αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς, μειώνεται η ακτίνα στροφής, αυξάνοντας σημαντικά την ευελιξία σε στενούς χώρους, όπως κατά τη στάθμευση σε αστικές περιοχές, με πυκνή κυκλοφορία. Επιπλέον, η υποβοήθηση διεύθυνσης στον πίσω άξονα ενισχύει τον χειρισμό, την ευστάθεια και την οδηγική άνεση και βελτιώνει την ασφάλεια του οχήματος. Το σύστημα διεύθυνσης των οπίσθιων τροχών της Schaeffler, διαθέτει ελαφριές τεχνολογίες και μέγιστο συνολικό βάρος μόλις 8 κιλά. Στον πυρήνα του συστήματος, υπάρχει ένα πλανητικό γρανάζι, το οποίο διεξάγει μια λειτουργία αυτασφάλισης, διασφαλίζοντας ότι οι πίσω τροχοί δεν αλλάζουν κατεύθυνση χωρίς τον χειρισμό του τιμονιού από τον οδηγό. Ο πλανητικός μηχανισμός κίνησης με σπείρωμα, παρέχει επίσης κορυφαία απόδοση. Επιπλέον, ο σχεδιασμός του συστήματος έχει βελτιστοποιηθεί ηχητικά, καθιστώντας το ιδιαιτέρως κατάλληλο για χρήση σε αθόρυβα, ηλεκτρικά οχήματα.

Η μονάδα ελέγχου συστήματος διεύθυνσης ενισχύει την ασφαλέστερη οδήγηση
Η συμβολή της Bosch στη συνεργασία, είναι η μονάδα ελέγχου συστήματος της διεύθυνσης: μια ενσωματωμένη μονάδα που αποτελείται από ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου, ηλεκτρικό μοτέρ και λογισμικό. Χάρη στον κλιμακωτό και αρθρωτό σχεδιασμό, αυτή η μονάδα αποτελεί σημαντικό στοιχείο για πολλές λειτουργίες υποβοήθησης του οδηγού, που περιλαμβάνονται στο νέο σύστημα διεύθυνσης των οπίσθιων τροχών της Schaeffler. Χάρη στα ήδη δοκιμασμένα χαρακτηριστικά απόδοσης, η μονάδα ελέγχου του συστήματος διεύθυνσης, έχει χρησιμοποιηθεί επιτυχώς σε εκατομμύρια οχήματα με σύστημα διεύθυνσης μπροστινού άξονα. Διαθέτει την ασφάλεια της Bosch για στιβαρή προστασία από επιθέσεις στον κυβερνοχώρο. Οι λειτουργίες και οι ενημερώσεις, υποστηρίζονται μέσω της ασύρματης τεχνολογίας (OTA). «Η τρίτης γενιάς μονάδα συστήματος διεύθυνσης, κυκλοφόρησε στην αγορά μόλις το προηγούμενο έτος και διανύει μια καλή πορεία στην αγορά των συστημάτων ελέγχου συστήματος διεύθυνσης μπροστινού άξονα», ανέφερε ο Dr. Stefan Waschul, υπεύθυνος συστημάτων διεύθυνσης, επιβατικών οχημάτων στην Robert Bosch Automotive Steering. «Με αυτήν τη συνεργασία, θα εφαρμόσουμε την εξειδίκευσή μας στα συστήματα διεύθυνσης του πίσω άξονα και θα προσφέρουμε την τεράστια εμπειρία και την τεχνογνωσία μας στο λογισμικό και την αρχιτεκτονική E/E που μας εδραίωσε ως τον ηγέτη της αγοράς στα συστήματα ελέγχου διεύθυνσης».

Με πολύχρονη εμπειρία στον σχεδιασμό λογισμικών και τον ελέγχο συστημάτων διεύθυνσης, η Bosch έχει συμμετάσχει επιτυχώς με αυτή την τεχνολογία σε πολυάριθμες εφαρμογές πελατών. Βάσει σημάτων από τον αισθητήρα ροπής του  τιμονιού, το ενσωματωμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της μονάδας ελέγχου του συστήματος διεύθυνσης, υπολογίζει τη βέλτιστη υποβοήθηση της διεύθυνσης, η οποία στη συνέχεια παρέχεται από το ενσωματωμένο ηλεκτρικό μοτέρ. Επιπροσθέτως, στην ροπή που ασκείται στο τιμόνι από τον οδηγό, λαμβάνονται υπόψη κατά τον υπολογισμό διάφορες άλλες παράμετροι του οχήματος.​​​​