ΝΈΟ

Ήπια υβριδικά συστήματα 48V – Η κινητικότητα του μέλλοντος σήμερα

Hybrid48V-1634x919-1_GR.jpg
Hybrid48V-1634x919-2_GR.jpg
Hybrid48V-1634x919-3_GR.jpg

​​​​​​​Το FEAD KIT των ήπιων υβριδικών οχημάτων 48V, αποτελεί την πιο πρόσφατη εξέλιξη της Schaeffler για υβριδική ηλεκτροκίνηση και ολοκληρώνει τα υφιστάμενα FEAD KIT.

Τα σύγχρονα οχήματα περιλαμβάνουν μια πληθώρα χαρακτηριστικών άνεσης, π.χ. wi-fi, συσκευές πολυμέσων ή θερμαινόμενα καθίσματα, αυξάνοντας τις απαιτήσεις για ενέργεια. Επίσης, οι κατασκευαστές, καλούνται να μειώσουν τις εκπομπές CO2 στους στόλους των οχημάτων τους.

Αυτές οι νέες προκλήσεις, μπορούν να αντιμετωπιστούν με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Επιτρέπει νέους τρόπους λειτουργίας οδήγησης, εξοικονομεί καύσιμο, μπορεί να ενσωματωθεί εύκολα και είναι οικονομικό. Επιπλέον, δεν υφίστανται νέοι περιορισμοί ασφαλείας για τα συνεργεία. Είναι εύκολο στην τοποθέτηση και την εξαγωγή. Εξοικονομεί βάρος, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η αποδοτικότητα του οχήματος.

Η μίζα-δυναμό με ιμάντα (BAS), η οποία αποτελείται από το δυναμό και τον τεντωτήρα με δύο τροχαλίες, είναι τοποθετημένη στο πρόσθετο σύστημα εξωτερικού ιμάντα, πάνω στον κινητήρα. Χρησιμεύει για ενίσχυση, ανάκτηση, ρολάρισμα και για το σύστημα start/stop.

Με τη νέα ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, το σύστημα FEAD εξελίσσεται από καταναλωτή, σε πάροχο ενέργειας, με εξοικονόμηση έως 7% σε εκπομπές CO2, απενεργοποιώντας τον κινητήρα κατά το ρολάρισμα ή ενεργοποιώντας το σύστημα start/stop σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Οι πιθανότητες για τους πελάτες μας είναι υψηλές, καθώς αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των οχημάτων με ήπια υβριδική ηλεκτροκίνηση 48V και το σύστημα FEAD με μίζα-δυναμό με ιμάντα, θα επηρεαστεί με υψηλότερα φορτία. Το γεγονός αυτό οδηγεί σε υψηλότερη φθορά και αύξηση των επισκευών.

Το πρώτο FEAD KIT για εφαρμογές 48V (Renault), θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του χρόνου. Περισσότερα FEAD KIT για Hyundai/KIA/Mazda/Mercedes, θα ακολουθήσουν τον επόμενο χρόνο.