ΝΈΟ

Πώς να εργαστείτε στο συνεργείο, όσο το δυνατόν πιο καθαρό από ιούς στην περίοδο της κρίσης του Κορωναΐού

26/03/2020

REPXPERT-workshops-in-covid-19-1634-919-v2.jpg
Η κρίση του Κορωναΐού, πλήττει σήμερα όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής και τα συνεργεία δεν εξαιρούνται από αυτή. Εκτός από τα πολύ γνωστά προστατευτικά μέτρα της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας και των εθνικών αρχών, η ομάδα του REPXPERT έχει συντάξει περαιτέρω οδηγίες υγιεινής για το συνεργείο. Διαβάστε εδώ πώς μπορείτε εσείς και οι συνάδελφοί σας, να συνεχίσετε να εργάζεστε με ασφάλεια και υγιεινή στο αυτοκίνητο, προστατεύοντας παράλληλα τους πελάτες σας:

1. Καθαρίστε το όχημα μετά την υποδοχή. Αυτό ισχύει κυρίως για τις επιφάνειες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου που αγγίζετε πιο συχνά (π.χ. οθόνη αφής, χειριστήρια τιμονιού και κεντρική κονσόλα, κουμπιά ηλεκτρικών παραθύρων κλπ.). Το κλειδί του αυτοκινήτου δεν πρέπει να το ξεχάσετε. Αλλά προσέξτε και τις λιγότερο αξιοπρόσεκτες περιοχές, όπως οι λαβές των θυρών και ο καθρέπτης. Συνήθως φυσιολογικό σαπούνι ή υγρό πλύσης, επαρκεί για να καταστρέψει τη δομή των ιών. Για το εσωτερικό, κατάλληλα είναι και ειδικά καθαριστικά, που καθαρίζουν απαλά τις επιφάνειες.

2. Απενεργοποιήστε τον εξαερισμό πριν ξεκινήσετε το όχημα.

3. Χρησιμοποιήστε πλαστικό προστατευτικό. Το τιμόνι και ο επιλογέας ταχυτήτων μπορούν να τυλιχτούν σε πλαστικό περιτύλιγμα, για να παρέχουν πρόσθετη προστασία κατά τη διάρκεια της εργασίας ή των δοκιμών στο δρόμο.

4. Εργαστείτε με γάντια. Όλες οι εργασίες στο όχημα, μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο με κατάλληλη προστασία των χεριών. Ένα μεγάλο μέρος των μικροβίων στο σώμα, είναι στα χέρια, γι΄αυτό είναι σημαντικό να τα προστατεύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το να φοράτε γάντια μειώνει τον κίνδυνο μόλυνσης.

5. Διατήρηση της απόστασης. Όπως και στην καθημερινή ζωή, το ίδιο ισχύει και για το συνεργείο: απόσταση τουλάχιστον 1,50 μ. Από τους συναδέλφους και από τους πελάτες. Είναι πιθανό να έχουν ήδη μολυνθεί με τον ιό, ακόμη και αν δεν παρουσιάζουν συμπτώματα. Αυτό μειώνει τον κίνδυνο μόλυνσης.

6. Εγκαταστήστε πάνελ από πλεξιγκλάς στο γραφείο υποδοχής. Αυτά συμβάλλουν στη διατήρηση της απαραίτητης απόστασης, π.χ. όταν συζητάμε με πελάτες. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της εξάπλωσης του ιού.

7. Να διατηρείτε την επαφή με τους πελάτες στο ελάχιστο. Μια υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης του οχήματος, μειώνει τον αριθμό των σημείων επαφής και συνεπώς τον κίνδυνο μόλυνσης.

8. Μειώστε τον αριθμό των ατόμων / πελατών στην περιοχή της υποδοχής. Κατά τη ρύθμιση των ραντεβού, βεβαιωθείτε ότι αποφεύγετε πιθανές επικαλύψεις.

9. Καθαρίστε τακτικά τις εγκαταστάσεις σας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να καθαρίζετε προσεκτικά τις λαβές των θυρών, τη ρεσεψιόν, τα στυλό, τις κάρτες εργασίας, τις πλάτες των καρεκλών, τις μηχανές του καφέ και άλλα αντικείμενα με τα οποία γίνεται συχνά επαφή κατά τη διάρκεια των συναλλαγών με τους πελάτες. Αυτό ισχύει και για όλες τις εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούνται από το προσωπικό του συνεργείου.

10. Αφαιρέστε περιοδικά από την περιοχή αναμονής. Αυτός είναι ένας άλλος τομέας όπου οι ιοί θα μπορούσαν ενδεχομένως να επιβιώσουν για αρκετές ημέρες.

11. Αποφύγετε τις δοκιμές στο δρόμο με τους πελάτες. Εδώ δεν μπορεί να διατηρηθεί η ελάχιστη απόσταση του 1,50 μ.

12. Ενθαρρύνετε τις επιλογές πληρωμής χωρίς μετρητά. Εάν είναι δυνατόν, σταματήστε προσωρινά την πληρωμή μετρητών.

13. Τοποθετήστε χαρτοπετσέτες στις εγκαταστάσεις υγιεινής (πχ τουαλέτες). Μην χρησιμοποιείτε πετσέτες, καθώς αυτές μπορεί να τις μοιράζονται πολλοί άνθρωποι.