Εδώ, θα πρέπει να υπενθυμίσουμε, ότι το ροπόκλειδο αποτελεί, πολύ περισσότερο από ότι παλιότερα, βασικό εργαλείο για τέτοιες εργασίες, καθώς αποτελεί καθοριστικό παράγοντα μεταξύ άλλων και στη προ φόρτιση των ρουλεμάν του χρονισμού και όχι μόνο.
Αφού όλα μπούνε στη θέση τους και ακολουθήσουμε την οδηγία για 2 περιστροφές του στροφάλου και επανέλεγχο τάνυσης και χρονισμού, είμαστε έτοιμοι να επανατοποθετήσουμε όλα τα εξαρτήματα στη θέση τους (Εικόνες 34-39).
Αντίστροφη ακριβώς σειρά, ακολουθούμε κατά την τοποθέτηση όλων αυτών των εξαρτημάτων.
Εκτός από ακουστική, η διαφορά στη λειτουργία και την απόδοση του κινητήρα, είναι άμεσα αντιληπτή. Η κατανάλωση από την άλλη, θα πέσει δραματικά, επαναφέροντας τη στα σωστά και εργοστασιακά επίπεδα.
Τελειώνοντας, θα πρέπει να συμβουλευτούμε για ακόμη μια φορά την οδηγίες «χωρίς λόγια» που περιλαμβάνονται μέσα σε κάθε κουτί εξαρτημάτων της Schaeffler,οι οποίες στη συγκεκριμένη περίπτωση αναφέρουν τη διαδρομή του ιμάντα μεταξύ των εξαρτημάτων του, που ακολουθείται στο συγκεκριμένο σύστημα αλλά και τις υπόλοιπες διαδικασίες τοποθέτησης.