Κιτ FEAD (Front End Auxiliary Drive)
Οδηγίες τοποθέτησης – Σωστές πρακτικές
Αντικατάσταση ιμάντα Poly-V,των ρουλεμάν και των τεντωτήρων του, αντλίας νερού και αντικατάσταση τροχαλίας δυναμό με καστάνια (OAP)
Στο παρακάτω τεχνικό άρθρο γίνεται αναφορά στο BMW 118d, με κινητήρα 2000 κ.εκ.
Η ΙΝΑ για μια ακόμη φορά πρωτοπορεί και συνδυάζει την απαράμιλλη ποιότητα πρώτης τοποθέτησης ΟΕΜ με την τεχνογνωσία των αναγκών του aftermarket σε ένα κιτ που περιλαμβάνει ότι είναι απαραίτητο για την αλλαγή της αντλίας νερού ή και του εξωτερικού ιμάντα poly V.
Στα κιτ FEAD (Front End Auxiliary Drive) της ΙΝΑ που αφορούν τους ιμάντες poly V και τα εξαρτήματά τους περιλαμβάνεται ότι είναι απαραίτητο για μια ορθή τεχνικά επισκευή, με τα σωστά εξαρτήματα και ανταγωνιστική τιμή.
Στο εν λόγω αυτοκίνητο, ένα BMW 118D με 2λιτρο κινητήρα, ο ιμάντας Poly-V είχε διανύσει αρκετά χιλιόμετρα και εκτός του θορύβου που έκανε λόγω φθοράς, είχε αρχίσει και ο τεντωτήρας να χτυπάει, κάνοντας ακόμα πιο αναγκαίο το να αντικατασταθεί επιπρόσθετα και η εργοστασιακή τροχαλία του δυναμό με μια ΟΑΡ, που συμπεριλαμβάνεται πλέον στο αντίστοιχο κιτ FEAD της ΙΝΑ.
Το κιτ FEAD της ΙΝΑ, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, περιλαμβάνει, την αντλία νερού, τα αντίστοιχα o-rings της αντλίας αλλά και του θερμοστάτη, τον τεντωτήρα του ιμάντα, τα δύο ελεύθερα ρουλεμάν του, την τροχαλία δυναμό με καστάνια (ΟΑΡ) και φυσικά τον ιμάντα poly-V (εικόνα 1).
Η ΙΝΑ για μια ακόμη φορά πρωτοπορεί και συνδυάζει την απαράμιλλη ποιότητα πρώτης τοποθέτησης ΟΕΜ με την τεχνογνωσία των αναγκών του aftermarket σε ένα κιτ που περιλαμβάνει ότι είναι απαραίτητο για την αλλαγή της αντλίας νερού ή και του εξωτερικού ιμάντα poly V.
Στα κιτ FEAD (Front End Auxiliary Drive) της ΙΝΑ που αφορούν τους ιμάντες poly V και τα εξαρτήματά τους περιλαμβάνεται ότι είναι απαραίτητο για μια ορθή τεχνικά επισκευή, με τα σωστά εξαρτήματα και ανταγωνιστική τιμή.
Στο εν λόγω αυτοκίνητο, ένα BMW 118D με 2λιτρο κινητήρα, ο ιμάντας Poly-V είχε διανύσει αρκετά χιλιόμετρα και εκτός του θορύβου που έκανε λόγω φθοράς, είχε αρχίσει και ο τεντωτήρας να χτυπάει, κάνοντας ακόμα πιο αναγκαίο το να αντικατασταθεί επιπρόσθετα και η εργοστασιακή τροχαλία του δυναμό με μια ΟΑΡ, που συμπεριλαμβάνεται πλέον στο αντίστοιχο κιτ FEAD της ΙΝΑ.
Το κιτ FEAD της ΙΝΑ, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, περιλαμβάνει, την αντλία νερού, τα αντίστοιχα o-rings της αντλίας αλλά και του θερμοστάτη, τον τεντωτήρα του ιμάντα, τα δύο ελεύθερα ρουλεμάν του, την τροχαλία δυναμό με καστάνια (ΟΑΡ) και φυσικά τον ιμάντα poly-V (εικόνα 1).