Μηχανισμοί αποσύμπλεξης με αυτοκεντραριζόμενα κουζινέτα

Χωρίς αξονική μετατόπιση ανάμεσα στον στροφαλοφόρο άξονα και τον πρωτεύοντα άξονα του κιβωτίου ταχυτήτων<br />​​​​​​​

Χωρίς αξονική μετατόπιση ανάμεσα στον στροφαλοφόρο άξονα και τον πρωτεύοντα άξονα του κιβωτίου ταχυτήτων
​​​​​​​

Αξονική μετατόπιση ανάμεσα στον στροφαλοφόρο άξονα και τον πρωτεύοντα άξονα του κιβωτίου ταχυτήτων<br />​​​​​​​

Αξονική μετατόπιση ανάμεσα στον στροφαλοφόρο άξονα και τον πρωτεύοντα άξονα του κιβωτίου ταχυτήτων
​​​​​​​

Τόσο τα σύνθετα CSC (υδραυλικά ρουλεμάν) όσο και τα απλά ρουλεμάν αποσύμπλεξης, διαθέτουν πλέον ακτινικά κινούμενα κουζινέτα οδήγησης και καθοδηγούνται από ένα χωνάκι, στην πλευρά του κιβωτίου ταχυτήτων. Αποτελούν τον σύνδεσμο ανάμεσα στα χτένια που περιστρέφονται στην πλευρά του κινητήρα και τον σταθερό μηχανισμό αποσύμπλεξης στην πλευρά του κιβωτίου ταχυτήτων. Σήμερα, τα κουζινέτα οδήγησης των ρουλεμάν αποσύμπλεξης και των υδραυλικών ρουλεμάν (CSC), σχεδιάζονται για να επιτρέπουν μια καθορισμένη ακτινική μετατόπιση του κουζινέτου. Κατά τη λειτουργία, του επιτρέπει να παραμένει πάντα κεντραρισμένο στο χτένι του συμπλέκτη. Αυτό το χαρακτηριστικό αυτοκεντραρίσματος, αντισταθμίζει την πιθανή ακτινική μετατόπιση ανάμεσα στον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, καθιστά την εμπλοκή του συμπλέκτη πιο ομαλή, και μειώνει τη φθορά στα άκρα των χτενιών.  Όταν ο συμπλέκτης ενεργοποιείται για πρώτη φορά, μετά από την αντικατάσταση του μηχανισμού αποσύμπλεξης, τότε αυτοκεντραρίζεται αυτόματα στα άκρα των χτενιών.
​​​​​​​