ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Το REPXPERT είναι μια ηλεκτρονική πύλη των συνεργείων της Schaeffler Automotive Aftermarket, σχεδιασμένη για ανεξάρτητα συνεργεία, διανομείς και σχολεία/πανεπιστήμια. Προσφέρει όλες τις πληροφορίες και τις υπηρεσίες για τις μάρκες προϊόντων LuK, INA, FAG και Ruville. 

Δεν απαιτείται ειδικό hardware για τη χρήση του REPXPERT. Για τη χρήση του REPXPERT αρκούν μια σύνδεση στο διαδίκτυο και ένα συμβατό πρόγραμμα περιήγησης web (Internet Explorer 10 ή υψηλότερο, Mozilla Firefox, Google Chrome ή Safari).

Θέμα 1: Εγγραφή 

1) Πόσο κοστίζει η συνδρομή στο REPXPERT;


Η συνδρομή στο REPXPERT είναι δωρεάν, ωστόσο οι ειδικές πληροφορίες, π.χ. πρόσβαση σε συγκεκριμένες πληροφορίες και τεχνικά εγχειρίδια υπόκεινται σε χρέωση. Για να πληρώσετε αυτές τις υπηρεσίες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους πόντους Bonus που παρέχει το πρόγραμμα Bonus. Έτσι, το REPXPERT δεν σας κοστίζει τίποτα. 

2) Είμαι ιδιοκτήτης συνεργείου και μέλος του REPXPERT. Επιθυμώ οι υπάλληλοί μου να έχουν πρόσβαση στην πύλη καθώς και στις πληροφορίες που προσφέρει. Είναι αυτό εφικτό;

Το REPXPERT λειτουργεί καλύτερα με μία συνδρομή ανά  συνεργείο, με όλους τους υπαλλήλους να έχουν μια κοινή διεύθυνση e-mail και κωδικό πρόσβασης για πρόσβαση στην ιστοσελίδα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν όλοι να επωφεληθούν από τις υπηρεσίες που προσφέρει το REPXPERT και μπορείτε να συγκεντρώσετε τους πόντους Bonus από τα κουπόνια σας σε έναν κοινό λογαριασμό Bonus.

3) Πώς μπορώ να γίνω μέλος του REPXPERT και να χρησιμοποιώ τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες που προσφέρει η πύλη;
"Απλώς κάντε κλικ στο κουμπί ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΩΡΑ στην ιστοσελίδα www.repxpert.com και ακολουθήστε τις οδηγίες για τη διαδικασία εγγραφής. Λάβετε υπόψη τα εξής:
 
  • Προσέξτε τα κεφαλαία και πεζά γράμματα όταν εισάγετε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας 
  • Συμπληρώστε όλα τα υποχρεωτικά πεδία που επισημαίνονται με το σύμβολο * 
  • Διαβάστε προσεκτικά τους Όρους και Προϋποθέσεις για τη χρήση του REPXPERT και αποδεχτείτε τους επιλέγοντας το αντίστοιχο κουτί. 

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής, θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης στη διεύθυνση e-mail που δηλώσατε. Επιβεβαιώστε την εγγραφή ακολουθώντας τον σύνδεσμο σε αυτό το e-mail. Μπορείτε να εγγραφείτε με τον επιλεγμένο κωδικό πρόσβασής σας αφού πρώτα επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση e-mail σας. 

4) Έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής μου. Τι μπορώ να κάνω;

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης για τη σύνδεσή σας στο REPXPERT, μεταβείτε στη διεύθυνση https://www.repxpert.com/en/login, κάντε κλικ στο «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης;» και εισάγετε τη διεύθυνση e-mail σας. Αμέσως μετά, θα λάβετε ένα e-mail για να ορίσετε νέο κωδικό πρόσβασης. Εάν δεν μπορείτε ακόμα να συνδεθείτε, επικοινωνήστε τηλεφωνικώς με την Ομάδα REPXPERT ...(*δωρεάν) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση info@repxpert.gr 

5) Έχω ξεχάσει τη διεύθυνση e-mail που χρησιμοποιούσα γαι την εγγραφή ή δεν έχω πλέον πρόσβαση σε αυτήν τη διεύθυνση e-mail. Πώς μπορώ να συνδεθώ;

Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε τηλεφωνικώς με την Ομάδα REPXPERT ...(*δωρεάν) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση info@repxpert.gr και η ομάδα θα προσθέσει νέα διεύθυνση e-mail στον λογαριασμό σας.

6) Έχω διάφορους λογαριασμούς REPXPERT. Πώς μπορώ να τους ενσωματώσω σε έναν λογαριασμό;

Η Ομάδα REPXPERT είναι πρόθυμη να σας βοηθήσει. Επικοινωνήστε τηλεφωνικώς με την Ομάδα REPXPERT ...(*δωρεάν) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση info@repxpert.gr και η ομάδα θα προσθέσει νέα διεύθυνση e-mail στον λογαριασμό σας. 

7) Λαμβάνω μήνυμα σφάλματος ενώ προσπαθώ να επιλέξω νέο κωδικό πρόσβασης. Τι κάνω λάθος;

Μια αιτία για το μήνυμα σφάλματος μπορεί να είναι ότι δεν επαναλάβατε σωστά τον επιθυμητό κωδικό πρόσβασης. Λάβετε επίσης υπόψη ότι ο κωδικός πρόσβασης πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον 6 χαρακτήρες, κεφαλαία και μικρά γράμματα καθώς και από ειδικούς χαρακτήρες. Για λόγους ασφαλείας, ο λογαριασμός θα απενεργοποιείται εάν ο κωδικός πρόσβασης έχει εισαχθεί εσφαλμένα πολλές φορές. Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε τηλεφωνικώς με την Ομάδα REPXPERT ...(*δωρεάν) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση info@repxpert.gr

Θέμα 2: Πρόγραμμα μπόνους

1) Τι είναι τα κουπόνια Bonus και πώς μπορώ να τα λάβω;


Τα κουπόνια Bonus διατίθενται σε επιλεγμένα προϊόντα της Schaeffler. Κάθε κουπόνι βασίζεται σε έναν μοναδικό κωδικό με 12 ψηφία. Στο πρόγραμμα Bonus μπορούν να συμμετέχουν όλα τα συνεργεία. Το μόνο που χρειάζεται είναι να εγγραφούν στην ιστοσελίδα www.repxpert.com και να επιλέξουν «Εξαργύρωση κουπονιών Bonus». Σε αυτήν την ενότητα, μπορείτε να εισάγετε τον κωδικό για να εισπράξετε πόντους οι οποίοι πιστώνονται στον ατομικό σας λογαριασμό Bonus.
 
2) Είμαι έμπορος λιανικής. Μπορώ επίσης να συμμετέχω στο πρόγραμμα Bonus REPXPERT;

Δυστυχώς, οι έμποροι λιανικής δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στο πρόγραμμα Bonus REPXPERT. Το πρόγραμμα Bonus απευθύνεται αποκλειστικά σε συνεργεία, καθώς θα θέλαμε να αποφύγουμε τη σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ εμπόρων λιανικής και συνεργείων.

3) Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τους πόντους Bonus που έχω συλλέξει;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους πόντους Bonus με δύο τρόπους. Μία επιλογή είναι να τους χρησιμοποιήσετε για αγοράσετε υπηρεσίες που υπόκεινται σε χρέωση, π.χ. Υπηρεσίες TecRMI (τεχνικά εγχειρίδια ανάλογα με το όχημα, δεδομένα συντήρησης καθώς και τιμές εργατοώρας). Μια άλλη επιλογή είναι εξαργυρώσετε τους πόντους σας Bonus για συναρπαστικά δώρα Bonus. 

4) Το σύστημα εμφανίζει ένα μήνυμα σφάλματος όταν προσπαθώ να εξαργυρώσω τα κουπόνια μου Bonus. Γιατί;

Κατά την εισαγωγή του κωδικού, προσέξτε τα κεφαλαία και μικρά γράμματα. Δεν χρειάζεται να εισάγετε παύλες, προστίθενται αυτόματα από το σύστημα. Βεβαιωθείτε ότι το κουπόνι εξακολουθεί να είναι έγκυρο και ότι δεν έχει καταχωρηθεί ακόμα. Η ημερομηνία λήξης αναγράφεται στην μπροστινή πλευρά του κουπονιού. 

5) Για πόσο ισχύουν οι πόντοι μου Bonus REPXPERT;

Οι πόντοι σας Bonus ισχύουν απεριόριστα εφόσον καταχωρήσετε το κουπόνι Bonus πριν την ημερομηνία λήξης, η οποία είναι τυπωμένη στο κουπόνι. Ωστόσο, υπάρχει μια εξαίρεση: Εάν δεν έχετε καταχωρήσει ή χρησιμοποιήσει πόντους Bonus στο www.repxpert.com για έναν χρόνο - π.χ. για υπηρεσίες TecRMI® ή προϊόντα από το κατάστημα Bonus - λήγουν όλοι οι πόντοι Bonus που έχετε συλλέξει.

6) Ποια προϊόντα Schaeffler περιλαμβάνουν κουπόνιαBonus;

Προς το παρόν, τα κουπόνια Bonus περιλαμβάνονται σε 20 ομάδες προϊόντων Schaeffler. Αυτά είναι τα εξής: LuK RepSet (150 πόντοι), LuK RepSet Pro (300 πόντοι), LuK DMF (600 πόντοι), LuK RepSet 2CT (800 πόντοι), LuK RepSet CV (3.000 πόντοι), LuK GearBOX (150 πόντοι), LuK RepSet CVT (150 πόντοι), κιτ ιμάντα χρονισμού INA και κιτ ιμάντα χρονισμού INA με αντλία νερού (300 πόντοι), τροχαλία δυναμό με καστάνια INA (150 πόντοι), INA FEAD KIT και INA FEAD KIT με αντλία νερού (500 πόντοι), μονάδα διαχείρισης θερμοκρασίας INA (300 πόντοι), ρυθμιστής εκκεντροφόρου άξονα INA (300 πόντοι), κιτ εκκεντροφόρου άξονα INA (300 πόντοι), κιτ καδένας χρονισμού INA (300 πόντοι), FAG WheelSet (150 πόντοι), FAG CV Repair Insert Unit / TAM / IU / SmartSET (1.500 πόντοι), ειδικά εργαλεία GEDORE (2 εκδόσεις) (750/1.500 πόντοι)

Θέμα 3: Κατάλογος TecDoc

1) Πού μπορώ να βρω τον κατάλογο TecDoc;


Με τον πλήρη κατάλογο TecDoc, το REPXPERT της Schaeffler σας προσφέρει πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα από όλους τους κατασκευαστές. Η χρήση του καταλόγου είναι δωρεάν. Για να αποκτήσετε πρόσβαση, συνδεθείτε στο REPXPERT και κάντε κλικ στο κουμπί του καταλόγου των προϊόντων. Έχετε στη διάθεσή σας διάφορες επιλογές αναζήτησης κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο πεδίο αναζήτησης και εισάγοντας τα κριτήρια αναζήτησής σας. Είναι δυνατό να αναζητήσετε απευθείας ένα τεμάχιο ή αριθμούς EAN για ένα συγκεκριμένο μοντέλο οχήματος εισάγοντας το KBA ή τον αριθμό πλαισίου οχήματος, ή χρησιμοποιώντας την επιλογή αναζήτησης ανά μοντέλο ή κωδικό κινητήρα.

2) Πού μπορώ να βρω την γκάμα προϊόντων της Schaeffler;

Μπορείτε να βρείτε μια αναλυτική επισκόπηση για την γκάμα προϊόντων της Schaeffler δίπλα στον κατάλογο TecDoc στο REPXPERT. Κάθε προϊόν συνδέεται με όλες τις σχετικές, πρόσθετες πληροφορίες (φυλλάδια, βίντεο εγκατάστασης…) 

3) Μπορώ να αγοράσω ανταλλακτικά στο REPXPERT; 

Όχι, το REPXPERT δεν πουλάει ανταλλακτικά. Επικοινωνήστε με τον προμηθευτή σας.

4) Γιατί πρέπει να πληρώσω για τις πληροφορίες TecRMI;

Οι υπηρεσίες TecRMI βασίζονται σε δεδομένα των κατασκευαστών των οχημάτων και αγοράζονται ειδικά για το REPXPERT.